Re: ms winword 7 i reguly pisowni

Autor: Konrad Wnek (konrad_at_argo.hist.uj.edu.pl)
Data: Mon 29 Apr 1996 - 15:33:45 MET DST

Wlodzimierz Macewicz wrote:

> Panooowie!
>
> wkladam orginalne dyskietki z MS office fo win'95
> instaluje sie. standardowo instaluja sie: jez. polski, jez angielski (z
> pochodnymi), wgrywaja sie .dll-e i .lex-y.
>
> sprawdzanie pisowni angielskiej chodzi (mssp2_en.lex i mssp32.dll,
> mssp232.dll),
> a polskiej nie chodzi (mssp_pl.lex i msppl32.dll) prosze zwrocic uwage na brak
> symetrii w nazwach zbiorow)
>
> W zbiorze rejestru sa nazwy zbiorow .lex takie jak trzeba, nie widzialem
> natomiast nazw .dll-i w miejscach sugerujacych zaleznosci jezykowe

Czesc,

Uruchom jednak regedita a nie zadne setup znajdz w bazie proof i spell itp. sprawdz ktore dll sa zainstalowane
i zmien ten ktory jest odpowiedzialny za polski jezyk na msppl32.dll (teraz masz chyba inny tzn. mssp32.dll)
poprawilem to nie wiem tylko dokladnie jak i u mnie chodzi. Troche prob i bledow ale da sie to zrobic.

Konrad