Re: Caviary - bylo Nowy GUS P&P - ktos...

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Mon 29 Apr 1996 - 08:34:24 MET DST

Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl) wrote:

: Sa mi znane dwie firmy ktore sprzedaja tzw. naprawiane dyski wd. Jedna to
: C2000 a druga to CCC (California Computer Corporation). Faktem jest ze na
: dyski te daja mniej gwarancji i sprzedaja je dalej jako towar naprawiany.
: Oczywiscie pozostaje pytanie jako co sprzedaja ich przedstawiciele :-(

: O ile mnie pamiec nie myli to pochodzily one z fabryki w NRD :)) i czyms
: mozna je bylo odroznic (juz nie pamietam jaki to byl drobiazg, ale cos na
: kartce z opisem bylo inaczej).

To juz jakies kretynstwo :( Czy te dyski sa jakos oznaczone, czy tez jest
tylko ten drobiazg? Poza tym fabryka w NRD - no tak...

Jakbys znalazl co to za drobiazg, to moze napisz na liste - wiele osob
ktore znam mialo jakies klopoty z Caviarami, moze bede mogl sie posmiac z
ich NRD-owskich dyskow :)

Ale to mimo wszystko bezsens, chyba ze WD nie ma z tym nic wspolnego (tylko
skad naprawiane dyski jesli nie z WD?).

--
Greetings,
                                                KHC