Re: Ladniejszy OS/2

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 26 Apr 1996 - 10:57:17 MET DST

On Fri, 26 Apr 1996, Marek Sztukowski wrote:

> Po co jakies programy tlo mozna zmieniac zarowno w desktopie jak w folderach
> bierzesz zdjecie konwertujesz na plik *.bmp i sprawa zalatwiona w notatniku
> ustawien wybierasz rodzaj tla i gotowe.

To zdaje sie ja pisalem. Do robienia tla wystarczy oczywiscie sam Warp, w
ktorym mozna ustawic wedlug wlasnego widzimisie praktycznie wszystko.
Trzeba tylko przy konwersji zdjecia do formatu BMP pamietac i ustawieniu w
konwerterze opcji "system colors" czy podobnie. Ja pisalem o programach,
ktore wymieniaja standardowe, systemowe ikony, przyciski i przelaczniki.
Jest to na hobbes.nmsu.edu w incoming i nazywa sie newlook.zip i
newlookb.zip czy jakos tak.

OSciski!
Mirek Nowakowski