Re: OS/2 od srodka

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 26 Apr 1996 - 08:42:58 MET DST

On Thu, 25 Apr 1996, Marcin Debowski wrote:

> Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
> : "OS/2 Warp Unleashed" - SAMS Publishing (w Italii circa 60$)
>
> Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl) wrote:
> : OS/2 Warp Unleashed - jak chcesz wiedziec, jak to wyglada, to zadzwon do
[CIACH]

> A co powiecie o:
> OS/2 Warp Uncensored
> recenzja: http://www.ifi-mpls.com/os2pro/feb96/febuncensored.html
> albo:
> Inside OS/2 Warp, Version 3
>
> oba tez do dostania po zblizonej do Warp Unleashed cenie.

Ja Ci nic nie powiem, bo nie mam pod reka zadnej ksiegarni, zeby to wziac
do reki i chociaz przez pol godzinki przejrzec. "Unleashed" polecil mi
kolega z USA, do ktorego zwrocilem sie z podobnym pytaniem. Poniewaz ten
czlowiek pierwsze kroki przy komputerze stawial przy mnie i chyba co
nieco sie przy mnie nauczyl, to mam do niego zaufanie. Uwierzylem i jak
dotad nie zaluje.

OSciski!
Mirek Nowakowski