Re: instalacja win95

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 25 Apr 1996 - 19:42:18 MET DST

Ortokobold (ortokbld_at_ernie.icslab.agh.edu.pl) wrote:
: : jwr
: : PS: jak masz 8MB ram i chcesz w tym miec X + Java + edytor, to
: : faktycznie masz klopot. Java jest okropnie pamieciozerna.
:
: Wiecie, zainstalowalem sobie to W95 i calkiem mi sie spodobalo =;)
: (Ehem... no, moze nie CALKIEM...) W kazdym razie wyglada to duzo lepiej niz
: sie spodziewalem, sadzac z Waszych listow...

A tak, wyglada nienajgorzej. I na tym zalety sie niestety koncza.

: Javy jeszcze nie zainstalowalem, dopiero dzisiaj sobie sciagnalem... ale
: twierdze ze MUSI chodzic szybciej pod W95 niz pod Linuxem (no po prostu nie
: wyobrazam sobie zeby mogla chodzic wolniej).

Wlasciwie dlaczego mialaby chodzic szybciej?

Ale swoja droga, byc moze przy tych 8MB W95 okaze sie szybszy. Trzeba
powiedziec prawde, ze pod unixa kompilatory sa jakies rozdmuchane.

Az ciekaw jestem jaki bedzie efekt porownania.

Jarek.