Re: !!!! WIN95 !!!! - mysz 3-klawiszowa

Autor: Konrad Wnek (uuwnek_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 25 Apr 1996 - 17:29:35 MET DST

Leslaw Frydel wrote:

> Konrad Wnek <uuwnek_at_cyf-kr.edu.pl> wrote:
>
> [cut]
> [cut]
> A skad wziasc mousekey ?

Na przyklad z Cyfronetu w Krakowie ftp.cyf-kr.edu.pl zdaje sie ze jest w
katalogu mirror/win3/desktop czy jakos tak a najlepiej to wejdz sobie do
cyfornetu przez www a tam jest searcher, ktory ci to ladnie znajdzie i
jeszcze podziekuje. Aplikacja 16 bitowa ale chodzi pod win95 i win 3.11

Pozdrowienia

 Konrad