Klawiatury

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl)
Data: Thu 25 Apr 1996 - 22:53:20 MET DST

To znowu ja, milosnik 'prawdziwkow' ;)

Czy orientujecie sie, jaki OEM robil klawiatury dla HP w 1994 roku ?
Jedyne co wiem, to ze pisze na nich 'made in Malasya'. Chodzi mi o ten
model, ktory byl plaski i mial sciete przednie krawedzie klawiszy.
Chcialbym troche takich lub podobnych kupic do firmy. A nowy model
klawiatury HP jest OKROPNY - tak samo toporny, jak u IBM.
Bede wdzieczny za wszelkie rady, takze odnosnie dobrych modeli klawiatur
- niekoniecznie HP.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl