Re: CD-ROM 4x BTC...

Autor: Rafal Kleszcz (jtc_at_silesia.ternet.pl)
Data: Thu 25 Apr 1996 - 08:02:33 MET DST

Jaroslaw Kowalski wrote:

> Rafal Kleszcz (jtc_at_silesia.ternet.pl) wrote:
> : Sproboj moze CD-ROM'a z PC World Computer (chyba najtanszy jaki
> : mozna kupic) bo uzywalem go na napedach Mitsumi 2x, 4x, Sony 4x,
> : Sanyo 4x i bez problemow.
>
> Dzieki za uwagi, teraz jeszcze cos ode mnie po wczorajszych testach.
> Testowalem na dwoch krazkach PCW Komputer - obydwa dzialaly bez zastrzezen.
> Jako ciekawostke moge powiedziec, ze na tym CD-ROMie udalo sie odczytac plytke
> ruska "PROGRAMY dlja OS/2" (tloczona - jakis pirat za 400 tys.). Byla ona tak
> [...]

Nie ma za co. Po prostu staram sie trzymac tematu, bo wkurzaja mnie
dyskusje calkowicie "off topic", dygresje od dygresji od dygresji
okraszone niejednokrotnie osobistymi docinkami. Jesli ktos o cos
pyta to nie po to, zeby wywolac dyskusje "o wyzszosci swiat..."
ale dlatego, ze potrzebuje pomocy.
Bye.
RK

PS. Co pomoglo ? Zmiana krazka, czy czegos jeszcze?