Re: ?:Naped CD z nagrywaniem - opinie

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 24 Apr 1996 - 04:36:33 MET DST

On Tue, 23 Apr 1996 20:26:54 +0200 you wrote:

>Witold Przygoda (ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl) wrote:
>
>Hej,
>
>: A z innej beczki, to zamiast CD nagrywarki, moze warto kupic sobie na wlasny
>: uzytek cos typu IOMEGA ZIP (cena w Niemczech chyba ponad 300 DM), gdzie 1
>: dyskietka ma 25 albo 100 MB pojemnosci (oczywiscie zapisywalna wiele razy).
>
>Widzialem, pare razy uzylem i IMHO to nie jest to. Zbyt niepopularne, zbyt
>drogie i co /dla mnie/ najwazniejsze. Delikatne, jakby to miala obslugiwac
>12-letnia panienka. Lubie jednak rzeczy solidne.

Zbyt niepopularne?
Chyba tylko dlatego ze IOmega nie przewidziala takiego zapotrzebowania!
W rzymie na ten towar trzeba czekac 2 tygodnie, a w Niemczech jak slyszalem
za dyskietkami trzeba sie dobrze nabiegac.
Zbyt drogie?
Nie powiedzialbym. Natychmiast konkurencja obnizyla ceny, ale w momencie
wejscia ZIP dawal najlepszy stosunek cena/pojemnosc.
Zbyt delikatne?
Tak - z tym mozna sie zgodzic.
Ale chyba wlasnie dlatego jest to wzglednie tanie.
Zreszta stanieje - niech tylko rynek sie nasyci.

Grego