Re: Krack do rar-a

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Wed 24 Apr 1996 - 18:48:51 MET DST

>Rozumiem, ze nie jest to zadna wersja beta...
>Jacek

Piszcie moze bardziej konkretnie: KTORA BETA ??

Ja widzialem w pipecie cracka do RAR 2 beta
a juz sa RAR BETA 3 dlugosc sie troche rozni.
Programy krakujace nie radza sobie ze zmieniajacymi sie
wersjami mimo ze crack zmienia dokladnie te same bajty
tyle ze wypadaja one w roznych miejscach ale zawsze
dokladnie w tym samym kontekscie.

rjz