Gramatyka w Wordzie 6.0

Autor: Dobieslaw Wroblewski (wrobldob_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Wed 24 Apr 1996 - 10:31:20 MET DST

Byla tu mowa o Wordzie 7.0.

Moj problem jest nastepujacy: Mam polskiego Worda 6.0,
ale potrzebuje angielskiej korekty gramatycznej - moja zona
duzo pisze po angielsku. Polska wersja worda oczywiscie czegos
takiego nie przewiduje.
  Worda 2.0 PL udalo mi sie swego czasu oszukac:
Wstawilem mu na toolbarze (ze tak z polska zaciagne:) polecenie
wywolujace ToolsGrammar, natomiast do odp. (jakiegostam) katalogu
wrzucilem mu cos, co sie nazywalo 'grammar.dll'. Dzialalo.
Moglem sprawdzac gramatyke angielskiego tekstu.
  W Wordzie 6.0 (ktory ogolnie bardziej mi sie podoba) ta sztuczka
nie przechodzi. Dostosowuje sobie menu tak, by sie w nim znalazlo
Tools/Grammar, kopiuje do odp. katalogu tym razem 'gram.dll'
od wersji angielskiej Worda i ..... blad. Nie pamietam jaki,
ale moge sprawdzic, tyle ze niewiele sie mozna z niego domyslec,
ponadto, ze jest zle.
Czy komus udalo sie zmusic polskiego Worda 6.0 do sprawdzania
angielskiej gramatyki?

Yours DW. (wrobldob_at_ii.uj.edu.pl)