Serwis HP (Bylo: Czy kupowac...)

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Wed 24 Apr 1996 - 09:31:55 MET DST

Odnosnie serwisu HP, to tez kiedys zadzwonilem do nich, bo
uszkodzil mi sie kabel SCSI od HPIIc. Powiedzieli mi, ze moga
sprawdzic to dokladnie, ale trzeba przyjechac razem ze skanerem,
bo to na pewno nie jest kabel, tylko cos innego.

No wiec zawiezlismy go do Warszawy i przez 2 godziny walczylo
z nim paru gosci, zanimi wreszcie udalo mi sie ich namowic do
podlaczenia innego kabla. Skaner oczywiscie ruszyl.

Niemniej jednak powiedzieli mi, ze kabel taki moga sprowadzic
w ciagu miesiaca za okolo $80 plus koszty przesylki (slone).
(Ten ktory mieli byl pozyczony z innego skanera).

W koncu kupilem go w Meditroniku za $7.

Michal

--
********     MEMBER OF THE INTERNATIONAL PROGRAMMERS GUILD    ********