Re: Czy kupowac firmowe komputery ? (Bylo: monitor robi sie

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Wed 24 Apr 1996 - 06:50:51 MET DST

>Te dwa wczesniejsze to tez TVM? Kiedys mialem takiego TVM kolor i byl to
>najlepszy monitor, jaki widzialem. Kontrast pierwsza klasa, czern
>rzeczywiscie byla czarna, a nie taka szarawa jak w Daewoo.

W OPTIMUSIE oczywiscie to byl tani szajs bo myslalem, ze zrobienie
przyzwoitego monitora bez maski kolorowej nie jest filozofia i mozna
to zrobic za tanie pieniadze.

W tej drugiej firmie jeden monitor byl TVM ale cos w nim szwankowalo
o ile pamietam nie mozna bylo uzyskac dostatecznego kontrastu.
W tym aktualnie uzywanym szwankowal potencjometr jasnosci i obraz troche
migal przy regulacji,, ale podgiecie w srodku blaszki zlikwidowalo to.

Zawsze bylem dobrego zdania o TVM i zdaje mi sie ze to oni robili
monitory SVGA-mono dla HP.

Romek