Re: monitor Mitsu

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 23 Apr 1996 - 18:38:08 MET DST

Rafal Kleszcz (jtc_at_silesia.ternet.pl) wrote:
: Wg. pomiarow natezenia promieniowania ktory u mnie przeporwadzil
: Sanepid to taki Mitsu 14" kolor wykazal mi kilkakrotnie wieksze
: natezenie promieniowania niz CTX 20" kolor, strach przy tym siedziec,
: chociaz nikt jeszcze nie dal 100% dowodu ze to szkodzi.
: To byl pierwszy i ostatni Mitsu ktory kupilem do firmy.

Pytanie pomocnicze - jakie promieniowanie mierzono, a jakiego nie.
Jak dzialaja na organizm te mierzone i niemierzone.

Jarek.