Re: !!!! WIN95 !!!! - mysz 3-klawiszowa

Autor: Konrad Wnek (uuwnek_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 23 Apr 1996 - 17:33:24 MET DST

Leslaw Frydel wrote:

> Ale mi chodzi o win95 tylko i wylacznie!
> Czy jest ten klawisz do czegos uzywany , czy cos mozna zdefiniowac?

Instalujesz sobie pozniej program mousekey i mozesz przypisac wszystko
co ci sie zywnie podoba dla aplikacji lub desktoou np ja mam ustawiony 3
klawisz jako double click i jak uruchamiam program to klikam raz a nie
dwa w wordzie mam ustawiony jako ctrl+v itd naprawde niezla rzecz
polecam.
> Jak ten drajwer zaistalowac !
> Przelaczam mysz na 3 klaw wlaczam win i pisze ze nie wykryl myszy!
> Czeka na podalczenie !
> I czeka i nic ....
> Dopiero ja przelacze spowrotem na dwa to sie uruchamia dalej!
> Spryciula z niego no!
haha,
Tez tak robil najpierw driver potem restart komputera i rownoczescnie
trzeba przelaczyc mysz naprawde dziala choc przyznaje ze jest to robota
upier...

Pozdrawiam wszystkich myszowcow

Konrad