Re: Gravis PnP czy warto ?

Autor: Mariusz Studzinski (cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 22 Apr 1996 - 13:55:23 MET DST

In article <Pine.HPP.3.91.960419125925.18167B-100000-100000_at_zeus.polsl.gliwice.pl> Leszek Szczepanowski <twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl> writes:
>From: Leszek Szczepanowski <twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
>Subject: Gravis PnP czy warto ?
>Date: Fri, 19 Apr 1996 13:03:35 +0200

> Czesc! Mam pytanie: Czy warto kupowac tego nowego Gravisa PnP ?? Teraz
>mam starego i jestem z niego zadowolony niesamowicie - poniewaz nie
>wyzywam sie na grach, a tylko pogrywam sobie moje ulubione MIDy i MODy w
>tle pod win95 (inertia player 1.21 jest cool! wlasnie z tego powodu ze
>mozna bez 'rwania sie muzyki' sluchac tego w tle pod win95 nawet jak sie
>laduje taka staroc jak word6 czy access2).

> | Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. |
> [...]

Kupic warto bo ma o wiele wiecej mozliwosci niz zwykly GUS. Ja tez zamiezam
sie przerzucic na GUS PnP (mam GUS Classic) ale wole jeszcze poczekac
poniewaz:

1. GUS PnP jest na razie cholerycznie drogi (i mam nadzieje, ze z czasem
stanieje)
2. Na razie nie ma wlasciwie programow, ktore mogly by wykorzystac te nowe
mozliwosci GUS-a PnP (np. Cubic Player dalej stosuje kompresje sampli
powyzej 1MB, Megaem dalej laduje aby 1MB patchy, loadpats dalej nie zaladuje
tez wiecej niz 1MB patchy,itd,itp). Trzeba po prostu poczekac troche na nowe
wersje programow.

Mariusz Studzinski