Re: Propozycja: BOJKOT gieldy warszawskiej

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 22 Apr 1996 - 11:33:02 MET DST

In article <199604211659.SAA10646_at_szarik.tch.waw.pl>, Wojtek Piecek wrote:
>ps. I teraz o tej firmie. Optimusa krytykuje i bede krytykowal. I to wlasnie
> ^^^^^^^^
>Wojtek

Co do Optimusa, to nie dziwiesie krytyce tej firmy - kupilem tam na swoje
nieszczescie moj pierwszy komputer i ... nie dzialal. Kupilem tam
drukarke i ... od pol roku walcze o nowe tasmy barwiace (na poczatkui
sugerowano mi, ze oni nigdy takiej drukarki nie mieli). Obsluga byla,
delikatnie mowiac ... niekompetentna. Z Optimusem mialem tyle koszmarnych
przejsc, ze w koncu kupilem nowy komputer na gieldzie. I jestem z niego
BARDZO zadowolony.
Podsumowujac - jesli chcesz kupic sprzet drogi, przestarzaly i masz mocne
nerwy - kupuj w krakowskiej centrali Optimusa ...

P.S. Szczerze mowiac, jesli chodzi o kompetencje personelu duzych firm
komputerowych, to z reguly jest z tym cienko ... ;-)

| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|
|joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://student.uci.agh.edu.pl/~joshua |