Re: monitor robi sie "czarny"

Autor: S. Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Mon 22 Apr 1996 - 01:40:59 MET DST

On 20 Apr 1996 08:44:43 GMT, lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>darek wrote:
>: Nowy komputerek Packard Bella prosto z USA:
>: jednak po zainstalowaniu win95 (wiem, ze trzeba wyzucic ;) , ale to
>: nie na moim komputerze) i ustawieniu rozdzielczosci na 640x480 wszytko
>: jest w porzadku. Po zmianie jednak na wydawaloby sie standardowa
>: rozdzielczosc 800x600 na monitorze nic nie widac! Jesli sie przyjrzy
>: bardziej to sa ledwie widoczne ikonki programow. Oczywiscie pracowac
>: sie nie da.
>: Monitor jest nowy ( chyba dobry) , a karta 1MB przeciez wystarczy.
>: Co moze byc przyczyna?

> [...]
A co to za firma te Packard Bell? To ostanie dziadostwo i nie ma NIC wposlengo z
HP.
Firmowy Packard Bell, dobre sobie i zawsze byly klopoty z konfiguracja produktow
tej firmy.
Co do kupowiania to wylacznie firmowe a nie takie ktore ktos sklada w domu. Co
to oznacza firmowe wogole? Przeciez nie IBM?
Glipupio wyciagac wnioski typu "nie kupowac firmowych" albo cos takiego na
podstawie jednego komputera.

__Slawek Duchnowski