Re: Zrodla edytorow i klienta ftp.

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 20 Apr 1996 - 22:51:18 MET DST

On Sat, 20 Apr 1996 21:25:49 +0200 Poncki wrote:

>1.) Poszukuje zrodel edytorow ascii. Najchetniej w TP. (interesuje mnie
>tylko dos w tym przypadku)

z ktoras z wersji TP byl rozprowadzany MicroStar - prosty ale
na tyle dobrze napisany, ze stosunkowo latwo go bylo rozszerzac.

>2.) Poszukuje zrodel klienta ftp (najchetniej perl, moze byc tp..interesuje
>mnie i dos i unix)

do unix'a - nie brakuje C source'ow ftp, (np. na kazdym CD z Linuxem)
przeniesc je do DOSa nie bedzie latwo ze wzgledu na sockets library.
Perl nie wydaje mi sie najrozsadniejszym narzedziem do pisania ftp-clienta.
Fajnie to sie robi pod REXXem (sa dwa free portingi na unixy),
PC DOS 7 zawiera bardzo dobry IBM REXX, ale znow jest problem z TCP/IP -
jedyny free TCP/IP dla DOSa ktory znam to ten z NCSA, ale nie mam o nim
najlepszego zdania - przez pewien czas uzywalem roznych programow chodzacych
z wykorzystaniem tego pakietu (telnet, pop-client) i bardzo sie to wszystko
sypalo, choc koledzy z Pocket Radio uzywaja tego podobno z powodzeniem.

Grego