Re: Ftpmail

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 20 Apr 1996 - 06:21:49 MET DST

On Sat, 20 Apr 1996 03:55:36 +0200 czarek wrote:

>hay kolejny

> Myslalem i o tym. Z tym, ze:
>
>1. W akademiku to z tym malo obciazonym laczem w godzinach porannych to
>nie zawsze wychodzi
>2. W zw. z 1. niektore serwery moga przerwac mi polaczenie i wowczas
>wszystko od nowa

to napisz sobie skrypt ktory bedzie probowal do skutku np. co 1/2h

Grego

P.S. Mysle o stworzeniu takiego service'u dla kolegow z Polski majacych
     podobne problemy. Oczywiscie nie moge przesadzac (juz i tak jestem
     uzytkownikiem RMnet'u zuzywajacym najwiecej resources (zarowno czas
     polaczen jak i ilosc przetransferowanch miesiecznie megabajtow oraz
     ilosc poczty), wiec nie chce tego rozreklamowac zbyt szeroko. Aby
     zorientowac sie czy warto podejmowac sie tego zadania - prosze
     o maile. Jesli chetnych bedzie zbyt wielu - przyjme tylko tych
     kilkudziesieciu ktorzy zglosza sie pierwsi, wiec prosze nie zwlekac.
     Jesli chetnych bedzie wystarczajaca ilosc - obiecuje w ciagu miesiaca
     (nie jest to zbyt trudne, ale tez nie mam zbyt wiele czasu na
     dzialalnosc o "charytatywnym" charakterze) uruchomic maly ftp-mail-server.
P.S.2. Prosze o maile z Subject'em "%FTPM" (bez cudzyslowu) - to mi ulatwi
     sortowanie poczty.