Re: Ftpmail

Autor: Cezary Zawadka (czarek_at_dart.ds2.pg.gda.pl)
Data: Fri 19 Apr 1996 - 23:06:27 MET DST

hay kolejny

Grzegorz Mielcarek wrote:

> [..] Naucz sie uzywac ftp'a w trybie
> wsadowym (na unixie) i zapusc sobie takie cos w jakis godzinach
> nocno/rannych (a najlepiej niedziela 7.00) i ciagnij to co chcesz.
> [..]
> -Grzegorz

        Myslalem i o tym. Z tym, ze:

1. W akademiku to z tym malo obciazonym laczem w godzinach porannych to
nie zawsze wychodzi
2. W zw. z 1. niektore serwery moga przerwac mi polaczenie i wowczas
wszystko od nowa

        Uzywalem juz bitftp_at_pucc.princeton.edu do sciagania rzeczy ze
stanow. O cos takiego wlasnie mi chodzi: wysylam zlecenie, nie blokuje
nikomu lacza, a dane same mi paczuszkami naplywaja na konto.
        Dlatego jeszcze raz wielkie PROSZE: zna ktos adres ftpmail'a
chociaz w Europie? (bylo kiedys ftpmail_at_grasp.insa-lyon.fr, ale jest juz
zamkniete)

        czarek

P.S. Sorry za list 'FtpMail raz jeszcze', ale dosc dlugo nie bylo
odpowiedzi...