Re: Propozycja: BOJKOT gieldy warszawskiej

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Fri 19 Apr 1996 - 16:01:38 MET DST

Hej,

  Wszystko pieknie ladnie, tylko dlaczego _tylko_ gielda? Nie bylem na
gieldzie, ale sadze, ze jeszcze bardziej byscie sie wpienili kupujac
komputer u jakiejs znanej firmy, a po kupnie dowiadujac sie, ze zero
rzeczywistej gwarancji, etc.

  Jesli mamy zakladac liste, to zalozmy liste w ogole
punktow/firm/miejsc/etc komputerowych, ktorzy robia z ludzi balonow.

  Albo -- najgorszy sklep w miescie?

  Ja mam swojego wielkiego przegranego w Toruniu, firme EXON. Idioci gadaja
juz takie rzeczy, ze sie slabo robi. Ostatnio pytam, czy maja napelniacze do
drukarek atramentowych. Sprzedawcy w ogole nie znam, a wali mi per Ty /nie
znosze tego w sklepie/ i mowi "nie, bo to jest nielegalne".
  Poza tym, gwarancja u nich tak wyglada, ze szkoda gadac. Jak ktos chce
wydac sporo szmalu, a pozniej sie dowiedziec, ze musi czekac 2 tygodnie, bo
maja inne priorytety, to niech sobie idzie do nich. Btw. reseller czy inszy
dealer DELLa.

milego dnia zycze
hej

--