Re: GigaByte i chipset

Autor: stud (nowicki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Fri 19 Apr 1996 - 12:07:32 MET DST

Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl) wrote:
: stud napisal(-a) :
: > Sa dwia typy plyt GigaByte do 486. Starszy typ jest na UMC (nota bene
: > ten sam chipset co na Shuttle) - ma on w nazwie 486. Zaleznie od wersji
: > chipsetu UMC ma on mode 4 lub tylko 3. Nowszy typ jest na ALI i ma mode 4.

Zapomnialem dodac ze ten nowszy typ ma oznaczenie 5486.

: Slyszalem ze GigaByte to dobre plyty, a ja jak ognia boje sie chipsetow UMC
: i ALI (zwlaszcza ALI). Jesli naprawde sa tak dobre, to po raz kolejny moze
: sie okazac ze rownie wazne co sam chipset jest jego wykonanie.

Od pewnego czasu mam sporo do czynienia z plytami GigaByte i nie mam do
nich zastrzezen (nawet do tych starszych na UMC).

: Pozdrowienia,
Nawzajem.

--
Janusz Nowicki