OS/2 od srodka

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Mon 15 Apr 1996 - 16:05:14 MET DST

To co mi w OS/2 przeszkadza w chwili obecnej najbardziej to to, ze
wszystko odbywa sie jakby bez mojego udzialu - ja rozumiem ze tak wlasnie
byc powinno ale starsznie mi z tym nie dobrze i w zwiazku z tym pytanie:
czy jest jakas ksiazka (w dowolnej postaci) przypominajaca
charakterem np. Linux XXX Guide lub chociazby "DOS od srodka" ?

--
                                                              Marcin Debowski