Re: Spowalniacze na PC

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 18 Apr 1996 - 11:12:57 MET DST

Michal Wisniewski (misiek_at_hetman.iis.pw.edu.pl) wrote:
: Czy jest ktos kto zna adres ftp (albo inne rownie dobre miejsce),
: gdzie mozna znalezc programy spowalniajace prace na PC pod DOS-em. Mam
: bowiem emulator ZX Spectrum, ale wersja shareware nie pozwala utawic
: predkosci emulacji i dziala "na full" w zwiazku z czym moje "Spektrum"
: ma predkosc ponad siedem razy wieksza od oryginalu.

KIedys pisalem, musialbym odgrzebac. Mozesz jeszcze sprawdzic co robi
klawisz turbo albo green.
Ale sa dostepne emulatory (chyba w simtelu), w ktorych ta opcja nie jest
zablokowana.

Jarek.