Re: Reboot linuxa raz jeszcze

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silesia.ternet.pl)
Data: Wed 17 Apr 1996 - 22:54:11 MET DST

On Mon, 15 Apr 1996 12:57:27 +0200, Michal Mosiewicz
<mimo_at_lodz.pdi.net> wrote:

>Wlasnie sprawdzilem, ze to systemowa funkcja reboot nie dziala jak
>powinna.
>Mialem nadzieje, ze to tylko jakas ukryta wada programiku
>/sbin/reboot...

Na szczescie nie mam (juz) takich problemow, ale na
comp.os.linux.setup tez sie widuje takie problemy. Ostatnio widzialem
dwie wypowiedzi na ten temat:
jeden czlowiek uruchamial linux'a z DOS'a (loadlin), i reboot nie
dzialal, po przejsciu na lilo zaczal dzialac !!!
inny napisal, ze reboot zaczal mu dzialac gdy wylaczyl cache (jaki nie
napisal) w biosie komputer'a

a od siebie dodam, ze kiedys tak mi sie zachowywal OS/2 Warp i pomoglo
mu inne ustawienie zworek na plycie, dotyczacych typu procesora.....

pozdrawiam i zycze przyjemnego rebootowania