PC a S-F.

Autor: Daniel Koc (KOCIO%PLEARN.BITNET_at_plearn.edu.pl)
Data: Wed 17 Apr 1996 - 20:24:21 MET DST

"Maszyna z uporem twierdzila, ze umie wytworzyc dowolne spektrum napojow,
dostosowanych indywidualnie do smaku i przemiany materii dowolnej osoby,
ktora zechcialaby z niej skorzystac. Poddana probie niezmiennie
produkowala plastikowa filizanke z plynem, ktory nie mial prawie nic (choc
niezupelnie) wspolnego z herbata.
 Artur postanowil przemowic zelastwu do rozsadku.
- Herbata- zaordynowal.
- Bierz i ciesz sie - odparla maszyna, podajac filizanke z obrzydliwa
ciecza.
Wyrzucil ja.
- Bierz i ciesz sie- powtorzyla maszyna, produkujac nastepna filizanke
swinstwa.
BIERZ I CIESZ SIE to slogan niezwykle efektywnie dzialajacego dzialu
reklamacji cybernetycznej korporacji Syriusza, ktory zajmuje obecnie trzy
sredniej wielkosci planety i jest jedyna jednostka organizacyjna
korporacji, wykazujaca sie w ostatnich latach stalymi zyskami."

"Restauracja na koncu wszechswiata", D.Adams

A ja znam inna firme, co ma podobny fajowy slogan, z tym, ze dzial reklamacji
zapewne jest jednostka scisle tajna, wiec nic nie wiem o jej dochodach ...

__

=}