Problemy z Borlandem.

Autor: Dobieslaw Wroblewski (wrobldob_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Wed 17 Apr 1996 - 09:42:57 MET DST

Odkad zaczalem uzywac HighColour (65.000 kolorow) pod Windows 3.1,
wiecznie mam problemy z resource workshopem. Narysowanie bitmapy
albo ikony jest zupelnie niedeterministyczne. Zamiast szarego
wychodzi jakis roz albo wsciekla zielen. Ale niejeden Borland
ma problemy. Zle chodza mi wlasciwie wszystkie programy do rysowania
ikon. Podobnie zle dziala zwykly paintbrush (konwersja TrueColour ->
-> 16 kolorow - z szarego wychodzi rozowy). Dochodzi do tego,
ze bitmapy musze rysowac Photopaintem;-(.

(Mam karte Diamond Stealth 64 Video 1 MB DRAM s3 Vision 868,
ktora tak w ogole spisuje sie b. dobrze i mysle, ze to nie jej
wina - sytuacja sie polepsza przy 256 kolorach a przy 16 pewnie
bedzie idealnie - ale mi sie nie chcialo sprawdzac)

Czy ktos wie, co z tym fantem zrobic?

D.W. (wrobldob_at_ii.uj.edu.pl)