Re: Monitor DAEWOO 15' dobry czy zly?

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 16 Apr 1996 - 22:31:48 MET DST

>: http://www.dij.krakow.pl/commpol/commpol.htm
>: (wiem ze to w Krakowie, ale dobre porownanie, bo to sa
>: akurat raczej tansze ceny sklepowe)

> - plyta Intel Triton 528 zl
> - procesor P75 448 zl

Nie wiem skad takie ceny :) XYZ jest czescia holdingu Commpol (chyba tak
to sie nazywa) i procesory dostajemy w cenie takiej, ze np. P75 leza na
polce za 370 z VAT. Plyt na Tritonie, zwlaszcza niefirmowych, nie
sprzedajemy bo to szajs (testowalem ASUSy Tritonowe i SiSowe - SiS
pracowal szybciej w testach pamieci, Wintach takze pokazal znacznie wyzsze
wyniki, poza tym mozna bylo ustawic na stale 32MHz na PCI a nie jak w
Tritonie np. przy P75 na stale 25MHz). Naprawde warto dolozyc ten niecaly
milion i kupic SiSowego ASUSa z Pipelined Burst cache.
karpio