Re: CD-ROM Toshiba

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 16 Apr 1996 - 12:53:14 MET DST

SRTAL9_at_kchk.ch.pwr.wroc.pl napisal (-a) :

> Czy to jest normalne, ze Cd-Rom Toshiba (x4) zatrzymuje sie po pewnym czasie
> nieuzywania, a pozniej, gdy trzeba cos odczytac z kompaktu ponowne
> "rozkrecenie sie " trwa troche czasu ?
Tak to prawda ale Toshiby maja pewna fajna funkcje a mianowicie zaczynaja
czytac dane z dysku zanim on osiagnie pelna predkosc obrotowa.

> Mam jeszcze jeden problem. Moja plyta glowna to Intel Atlantis. Posiada ona
> wbudowana karte dzwiekowa kompatybilna z Sound Blaster 16. Pomimo tego ze
> podlaczylem moj cd-rom ( taki maly kabelek )do odpowiedniego wejscia na plycie
> ( nie pamietam jak sie ono nazywa ) nie moge odtwarzac kompaktow z muzyka
> przez karte ( gdy podlaczam glosniki przez wejscie sluchawek z przodu wszystko
> jest ok).
Masz zly kabelek. Zamien we wtyczce, ktora wtykasz w plyte, zlacza sygnalowe
z masami tak aby na pierwszym i trzecim pinie w zlaczu byla masa, na drugim
lewy kanal a na czwartym prawy.

> Michal Smuga
> srtal9_at_kchk.ch.pwr.wroc.pl
Piotrek