Re: Znow cache WT vs WB !!!

Autor: Marcin Wojtalik (wojtal_at_mvii.uni.lodz.pl)
Data: Mon 15 Apr 1996 - 23:27:43 MET DST

Lukasz Jozwinski IZI I wrote:

> Bawilem sie ostatnio programem do testu cache ktory jest na
> szariku w .. incoming (chyba check4ch.zip ???) i dowiedzialem sie ze
> nie mam cache II-level. Zajrzalem wiec do obudowy i kosci sa lecz
> maja napis WRITE BACK. Mam DX4 INTEL, ktory podobno dziala tylko z WT.
> W BIOSIE jest przelacznik, ale chyba nic nie daje skoro na kosciach
> jest napis W..B...
> Jesli ktos moze mi cos poradzic to prosze o maile.
>
> Dzieki
> Luksoft

Przykro mi, ale chyba twoj cache jest wykonany z plastiku. Wszystkie
plyty 'z plastikami' jakie wydzialem mialy na 'kosciach' napis WriteBack.
(Co zreszta jest chyba jakas koszmarna bzdura, bo co maja wspolnego
pamieci SRAM ze sposobem dostepu do nich).
Sprawdz czy 'scalaki' sie grzeja. Ale moga byc 'nowej generacji' - z
wtopiona spiralka grzejna.

Czego to zli ludzie nie wymysla...

--
     ///  Marcin Wojtalik - 'Wojtal'      *  Life is hard
 \\\///   email: wojtal_at_mvii.uni.lodz.pl  *  don't make it worse