Re: Jaki CD?

Autor: Tomasz Tarchala (tarchala_at_bull.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 15 Apr 1996 - 17:29:59 MET DST

Dobieslaw Wroblewski (wrobldob_at_infoserv.ii.uj.edu.pl) wrote:
: Zamierzam powaznie (chocby dzis) kupic sobie CD 4x.
: Czytalem testy w Chipie (tu sie naraze fanom Toshiby)
: i najbardziej mi sie ponrawily: Aztech 4x i Acer VUEGO 5x.
: Tylko, ze pierwszy z nich nie czyta VIDEO CD, drugi zas
: jest niedostepny i ma tylko 30.000 godzin bezawaryjnej
: pracy. (Moglby byc jeszcze Panasonic lub SB Discovery).

: Czy moglby mi ktos powiedziec, co to takiego, to Video CD,
: czy normalny czlowiek (informatyk) ma szanse sie z tym
: czesto spotykac - albo -
: Czy moglby mi ktos powiedziec, gdzie (najlepiej w Polsce,
: jeszcze lepiej w Krakowie:) mozna kupic Acera VUEGO po niskiej
: (<=2.5 mln) cenie i z gwarancja (ale mam wymagania !:).

Ja sobie jakis miesiac temu kupilem na gieldzie wlasnie Acera VUEGO
i jak na razie nie mam z nim zadnych problemow. Z video CD sie nie
spotkalem jeszcze i tez nie wiem co to jest :)

Co prawda, moj Acer mial problemy z jedna plyta CD (dzwiekowa)
ktora odczytywala sie bez problemu na przenosnym Technixie,
ale poza tym wszystkie inne plyty czyta bez zarzutu.

: Gdzies widzialem ostatnio artykuly z radami dotyczacych zakupu
: CD ROMow. Z opisami kilku formatow zapisu i jeszcze paroma
: takimi, ze sie z polska wyraze 'tipsami i hintsami;)'.
: Nie wie ktos, gdzie to bylo? (W jakiej gazecie?)

: Tak na koniec - moje preferencje:
: - klawisze 'play' i 'skip'
Owszem, sa w VUEGO.
: - dobre i szybkie czytanie plyt porysowanych
Nie wiem, nie mam zadnych porysowanych plyt ;-)
: - ATAPI
Jest. Chyba juz nie spotkasz CD-ROM-u, ktory by nie mial ATAPI lub SCSI.
: - cena do dwoch i pol miliona
To moze byc problem. Przedwczoraj na gieldzie te CD-ROM-y kosztowaly
260-280 PLN. Natomiast za mniej niz 200 PLN mozna bylo kupic niektore
modele 4x.
: - gwarancja
Niby jest, ale nie probowalem jeszcze jej wykorzystac.
: Czy moze mi ktos cos doradzic?

: Yours wrobldob_at_ii.uj.edu.pl

--
Tomasz Tarchala, tarchala_at_bull.mimuw.edu.pl, | "God loves you like
http://bull.mimuw.edu.pl/~tarchala           |  O.J. loved Nicole."