Re: Dwa monitory - pytanie

Autor: Pawel Pierscionek (tomasz_at_ornak.waw.pdi.net)
Data: Mon 15 Apr 1996 - 16:46:32 MET DST

pwojtowi_at_infoserv.ii.uj.edu.pl (Piotr Arkadiusz Wojtowicz) wrote:

>Mam takie male pytanko. Chcialbym miec dwa monitory (jeden mono drugi kolor)
>i uzywac raz jednego raz drugiego bez przekladania kabli. Czy musze miec
>druga karte graficzna czy moge je jakos podpiac do jednej?
>Z gory dzieki za oswiecenie.

Jezeli chodzi Ci o monitor COLOR i MONO VGA to maga byc podpiete do urzadzonka
przelaczajacego, opdobnie komputer-> dwie drukarki. Widzialem gdzies takie
urzadzonko - nawet pamietam : ksiegarnia ELEKTORNIKA Warszawa ul. MOKOTOWSKA,
ale ze wzgledu na miasto to chyba adres Ci nic nie da.
Jezeli natomiast drugi monitorek to HERKULES to jedynym wyjsciem jest kupno
karty graf. HERCULES (<10zl) i mozna bawic sie na dwa monitory na raz!

Pawel Pierscionek,

Pawel Pierscionek, EMAIL: tomasz_at_ornak.waw.pdi.net