Re: ODP: Nowy GUS P&P - ktos juz mial z nim do czynienia?

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Sat 13 Apr 1996 - 21:13:11 MET DST

    Andrzej> ------ =_NextPart_000_01BB27B9.8C63BBC0 Content-Type:
    Andrzej> application/ms-tnef Content-Transfer-Encoding: base64

    Andrzej> eJ8+IhANAQaQCAAEAAAAAAABAAEAAQeQBgAIAAAA4gQAAAAAAADmAAENgAQAAgAAAAIAAgABBJAG
    Andrzej> ABABAAABAAAADAAAAAMAADANAAAACwAPDgAAAAACAf8PAQAAAEEAAAAAAAAAgSsfpL6jEBmdbgDd
[itp, itd...]

  Sluchaj, juz inni nakrzyczeli na Ciebie za dolaczanie takiej kaszy
w postingu, wiec ja nie bede. Powiedz mi jednak co to za koszmarny
newsreader lub program pocztowy to robi ? (bede wiedzial co ludziom
odradzac). Podejrzewam ze to jakis nowy horror Microsoft...

pozdrawiam,
jwr
Jan Rychter
jwr_at_icm.edu.pl