Re: Drukarki laserowe NEC-a

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 14 Apr 1996 - 20:31:54 MET DST

On Sun, 14 Apr 1996 19:10:38 +0200 you wrote:

>Poszukuje opini na temat drukarek laserowych NEC-a.
>Drukarka (610+) jest stosunkowo tania - nie posiada wewnetrznego interpretera

Podsumowanie opisu drukarki NEC Silentwriter Superscript 610
z PC Professionale (Feb 94)
[artykul-przeglad drukarek laserowych]
{tlum. moje}
/-----------
  Drukarka z interface'em GDI dla Windows, ekonomiczna, o dobrej jakosci
druku. Szybkosc nie jest zbyt wysoka ale do zaakceptowania. Szczegolnie
oplacalna dla PC z mocnym procesorem [wiem ze to nie brzmi po polsku zbyt
dobrze GK] i z duza iloscia RAMu.
  W tym przegladzie drukarek laserowych pozycje "Very Important Product"
zdobyla sobie HP LaserJet 4M i Bull Compuprint Pagemaster 825, ale to nie
ta klasa cenowa. Wsrod bardziej zblizonych cenowo VIP'em zostala
Epson EPL-5200.

>Opisy mowia, ze mozna jej uzywac w srodowisku Windows - wtedy drukuje GDI
>lub emuluje LaseJet HP

tak ale tylko HP PCL 4 (choc w tej klasie cenowej chyba nie ma drukarek
z PCL 5)

Grego