Re: Pentium i czestotliwosci

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 13 Apr 1996 - 16:03:14 MET DST

Pawel Pierscionek napisal (-a) :
> Sorry ale moja plyta SP4 nie daje mi ciagle spac.
Mam ja w domu i wszystko jest OK. Ostatnio dorwalem do niej drivery z ftp
ASUSa i kontroler HDD dzila jak burza.

> 1) Jakie powinno byc ustawienie zworek JP6,JP7,JP8,JP9 dla cache'a synch.
> modulowego? (zworki okreslaja 3.3V SRAM lub Mixed Mode SRAM)

Te zworki dotycza tylko asynch cache montowanego w podstawkach DIP.
Nie maja one nic wspolnego z modulem PB bo wszystkie moduly a raczej kosci z
jakich sa zbudowane sa tylko 3.3 voltowe.

> 2) Czy majac plytke SP4 jestem skazany na BIOS AWARDA?
Niestety raczej tak. Ale chyba lepsze to niz WinAMI.
> Czy moze istnieje MRBIOS na chipset 5511,12,13 SIS'a?
Z tego co pamietam to nie. MR zrobilo swoje BIOSy do plyt wielu producentow
ale sa to przewaznie plyty na Tritonie.

> Pawel Pierscionek, EMAIL: tomasz_at_ornak.waw.pdi.net

Piotrek
piotrs_at_tch.waw.pl