Re: Plyta PCI nie PCI ?

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 13 Apr 1996 - 11:37:05 MET DST

TOM wrote:

>Piski sa (lub moga byc) objawem blednej inicjalizacji video-biosa lub
>video-memory na S3.
>Moze PCI jest ustawiana zworami na plycie(spotkalem takie plyty).
>Bardziej prawdopodobne jest ze plyta jest ZLA
>albo karta(S3) z nia nie dziala.
>
>Tomasz JASINSKI.

868 S3 piszczy takze jak monitor nie zglosi prawidlowego zainicjowania,
lub wogole nie jest podpiety. na karcie masz takie trzy zworki, zapete
sa dwie boczne a srodkowa wyjeta. na poczatek wykombinuj
jeszcze jedna zworke i wsadz takze w srodek. jak to pojdzie, to w ksiazeczce
masz opis poszczegolnych czestotliwosci. stopniowo je zwiekszaj.

Byc moze to to. jak nie to nie wiem.
ps: w mieszankach VLB+PCI zlacza PCI az prosza sie o litosc :)