Re: Klepanie po klawiaturze (bylo: Reklama na chama [W95])

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 12 Apr 1996 - 21:06:26 MET DST

In article <4icgh3$eia_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>, Jurek wrote:

>To fakt, ze w Polsce wiekszosc osob, nawet na codzien majacych do
>czynienia z klawiatura (czy to komputera, czy maszyny do pisania) nie
>potrafi pisac metoda bezwrokowa, podczas gdy w USA ucza sie tego
>dzieci w podstawowce.

ja mam z komputerami do czynienia juz 19 lat i nadal pisze 4 palcami
i absolutnie niebezwzrokowo. W dodatku (bezczelnie) wcale sie tego
nie wstydze. Po prostu jestem programista, wiec w mojej pracy samo
"klepanie" to najwyzej 1 moze 2% czasu spedzanego przed komputerem.
to po pierwsze, zas co do:

>W dodatku smiem twierdzic ze w Polsce nie ma nawyku samoksztalcenia i
>doskonalenia swoich umiejetnosci. Jak ktos sie czegos nauczyl w szkole
>to robi tak do konca zycia.

mam DOKLADNIE ODWROTNE wrazenie
(oparte na doswiadczeniach w Italii i Austrii).
i to zarowno jesli chodzi o zawody "sophisticated"
jak i o "bardziej robotnicze" (elektryk, murarz etc)

moglbym to nawet bardzo dokladnie uzasadnic,
ale to chyba juz nie temat na PECETa

Grego