Re: A jakie dobrac oprogramowanie ?

Autor: PPT Warta oddz. Olsztyn (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 12 Apr 1996 - 08:20:41 MET DST

Gregorio Kus wrote:

> czy NetWare Lite pojdzie pod IBM PC DOS 6.3,
> czy tez ta wersja wlaczona do DR DOSa sprawdza pod czym sie ja probuje
> uruchomic i odmawia wspolpracy z konkurencja?

Co do Lite to nie mam pojecia, ale odpalalem PNW (od Novell Dosa 7) na
MS 6.22 i chodzilo. Jest tylko jeden problem - install, ktory najpierw
usiluje zalozyc Novell Dosa, a potem dopiero Personal Netware. Jest do
tego patch, ktory robi z 7 dyskietek instalacyjnych ND7 3 dyskietki
instalacyjne PNW. Nazywa sie D72PNW.EXE i znajdziesz go w ftp.novell.com
(katalog /pub/desktop albo jakos podobnie)

> A w oknie DOSowym OS/2?Watpie. Trzeba chyba kupic Warp-Connecta

Pozdrowienia
Grzegorz Bodaszewski