Re: VGA - TV

Autor: Maciej Czapkiewicz (czapkiew_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 11 Apr 1996 - 21:00:27 MET DST

Robert A. Poplawski (arpert_at_ias.wat.waw.pl) wrote:
: czapkiew_at_uci.agh.edu.pl (Maciej Czapkiewicz) wrote:

: >Ja mam taki ukladzik, na giedzie za 30zl kupiony, i w srodku _nic_
: >nie ma, tzn. sa odpowiednio polaczone druty. Cala logika
: >siedzi w programiku ktory odpala sie z autoexeca, oczywiscie
: ^^^^^^^^^^^
: A gdzie mozna taki progamik znalezc ?
Oczywiscie na dyskietce w pudelku z wtyczkami i kabelkami kupionym za
te 30zl ;-)
Ktos tam sie pytal, czy mozna grac w duma2. Wlasnie mam ochote
sprawdzic, bo stoi mi tu w domu taki bezrobotny 386 bez monitora,
kabelek RS tez jest...
: [ ... ciach ... ]
: >Pozdrawiam -
: > M.C.