(no subject)

Autor: Ireneusz Brejer (IBREJER_at_soi.riviera.pw.edu.pl)
Data: Thu 11 Apr 1996 - 11:07:46 MET DST

witam!!!

problemik tyczy dysku conner 240 Mb. (typ CP 30354 H)

dysk ow byl prawdopodobnie juz kiedys foramtowany niskopoziomowo poniewaz byly
z nim problemy. pozniej jakis czas chodzil jako tako, zdarzaly sie dosyc
czesto
bad sectory. od pewnego czasu nie moge jednak go zapelnic danymi do konca.
przy okolo 60-70 mb wolnego miejsca nastepuje blad na dysku i daelj nie chce
zapisac. sprawdzalem ndd z nortona utilitesa - nic nie wykrywa
sprobowalem go w koncu sformatowac niskopoziomowo. i tutaj klops. przy ktoryms
cylindrze napisal ze nie moze znalezc sektorze. no i dalej teraz mi chodzi ow
dysk, z tym samym defektem wykorzystuje go w ilus tam procentach.
dobrze chodziaz ze powyzej 50 % ;)

no i jeszcze cos na dokladke
moze ktos wie jak poloczyc dwa dyski connera (oba ten sam typ co u gory)
chodzi mi o zworkologie. to co znalazlem na www connera nie dziala ;(

mam nadzieje ze ktos mi cos sensownego doradzi
(z gory dzieki)
ira

ps. nie chce rad w stylu ze takich dyskow sie nie formatuje lub ze dysk do
wyrzucenia (to slyszalem juz...)