PRIMAX AltraSnd i SndStorm

Autor: Marcin Nowak (mnowak_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 11 Apr 1996 - 11:12:43 MET DST

Cze !

 Zachecony tym co tu przeczytalem, postanowilem kupic sobie karte PRIMAX.
Przeczytalem sobie wczesniej testy z Entera i Czipa. Na gieldzie znala-
zlem sobie najtansza, i pytam sie goscia czy to ta zgodna z Gravisem.
Na podelku ani slowa o tym, ale on mnie zapewnial ze tak. W srodku byla
ksiazeczka z napisem AltraSound i takaz plytka. Kupilem.

  Kupmel, ktory widzial PRIMAXA AltraSnd powiedzial, ze tam ksiazeczka
byla kolorowa. Moja wygladala jak odbita na ksero i zeszyta. On mial
tez mikrofonik w zestawie. Badziew bo badziew, ale jednak.

  Pominawszy fakt, ze pod Win95 software nie umial sie zainstalowac
i ze stracilem caly dzien, bo przy taktowaniu magistrali CLK/2 nie
chcialo chodzic, to OK.

  W koncu stwierdzilem, ze to SoundStrom a nie AltraSnd. Wg danych
z Chipa i Entera, to jedyna roznica to to, ze SS ma zlacze CD IDE.
(nie liczac mikrofonika) Na mojej karcie jakos nie stwierdzilem
tego zlacza, ale musze sie jeszcze przyjrzec dokladniej.
  Jeszcze jedna roznica. AS w Enterze zdobyl plusa, a SS w Chipie
nic, i wyniki byly nienajlepsze (znaczy dobre lub dostateczne).

W moim SS glowny scalak jest ten sam co w AS, a inne nie wiem, bo nie mam
AS zeby ocenic.

  Czy ktos wie jaka jest roznica miedzy SoundStorm a AltraSound (poza tymi
ktore opisalem) ?

Marcin

*  Marcin Nowak    mnowak_at_asic.ict.pwr.wroc.pl   Irc-nick: Chomik  *
*             http://www.pwr.wroc.pl/~iaeste/marcin.html           *
*                Technical University of Wroclaw                    /*