Re: Polskie znaki w OS/2

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 10 Apr 1996 - 13:50:49 MET DST

Hej,

  O rany, ale korespondencja sie zrobila. Sprobuje na wyczucie, bo ja nie
mam WarpaPL, a po instalacji karty polskie litery mam :-))))
  Czy w pliku config.sys masz na pewno zachowane ustawienia na Polske?
  Czy program instalacyjny przegrywal swoje pliki fontow helv, helvetica,
times, etc? Jesli tak to IMHO mogila /przy odpowiedzi TAK na 1 pytanie/.
Musisz wtedy sciagac te pliki od innego OSiarza. Chociaz szczerze mowiac to
nie sadze -- Warp od urodzenia widzi Polske, wiec systemowe fonty _powinny_
takze zawsze miec polskie literki.

  Hmm... i nic innego nie przychodzi mi do glowy. Obstawiam wlasciwie
configa na 99.9% :-))) Sprawdz.

milego dnia zycze
hej

--