Re: Polskie znaki w OS/2

Autor: Miros/law Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Wed 10 Apr 1996 - 08:58:26 MET DST

On Tue, 9 Apr 1996, Krzysztof M. Obrzud wrote:

> To ciekawe bo drivery sciagalem od ciebie.
> (ftp.pg.gda.pl/pub/OS/os2 )
> (karta tez jest miroCrystal 20SD)

Drivery sciagnalem z serwera miro, a dyskietke z polskimi fontami
dostalem razem z karta przy jej zakupie. Tak czy siak - jutro na sunrise
znajdziesz dyskietke z polonikami oraz nowe drivery do Windoze. Jak
zdaze, to pogrzebie w plikach, zeby sie zorientowac skad odkopac fonty z
dyskow instalacyjnych. Ale nie obiecuje, bo wlasnie przyszedl do mnie z
USA Object Desktop i mam cholerna ochote wreszcie go zainstalowac!

Przepraszam za opoznienia w korespondencji, ale z powodu rekonfiguracji
sunrise i TPSA mam problemy z polaczeniem przez modem z domu.

OSciski!
Mirek Nowakowski