Re: Koniec z Ile masz lat?

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 09 Apr 1996 - 19:46:29 MET DST

kamilm_at_waw.pdi.net (Kamil Muszynski) wrote:
>Wielkie dzieki wszystkim ktorzy wzieli udzial w tescie, niestety zgadzam sie
>ze zdaniem kilku osob i nie byl to najlepszy pomysl(bardzo duzo odpowiedzi na
>liscie a nie do mnie (moj blad)) wiec prosze o koniec.A jeszcze jedno to nie
>byl zart.
>Srednia wieku osob korzystajacych z list wynosi okolo 25 lat.
> pozdrowienia

chetnie bym ujrzal przetworzone wyniki owej ankiety,
tzn. jakis wykres wieko-liczebny surowy i w procentach.
moze byc tekstowa tabelka. nawet lepiej bedzie. idealem byloby
gdybys podeslal jakis link do www :)

dziekuje, i nie zabieram wiecej glosu w tej kwestii.

pozdrawiam wszstkich, oprocz tych co mysla "kogo to..." :))))