Re: Pentium i czestotliwosci

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 04 Apr 1996 - 20:34:38 MET DST

procesor | czest. wewn. | czest. zewn. | mnoznik |
---------+--------------+--------------+---------+
ovrdrv25 63 25 2.5
ovrdrv33 83 33 2.5

p60 60 60 1
p66 66 66 1

p75 75 50 1.5
p90 90 60 1.5
p100 100 66 1.5

p120 120 60 2
p133 133 66 2

p150 150 60 2.5
p150 150 50 3
p166 166 66 2.5

pp150 150 60 2.5
pp166 166 66 2.5
pp180 180 60 3
pp200 200 66 3

generalnie procesory chodza tez czasem w roznych innych dziwnych
ustawieniach. w niektorych nie dzialaja niektore sposoby zwielokratniania -
niektorzy pisali o 90 puszczonych na 120 - w zyciu mi sie nie udalo mimo
iz przemeczylem ze 20 procesorow... byc moze trafily mi sie akurat te
niewlasciwe... ale nie roznily sie niczym specjalnym - z tylu mialy SSS i
nie bylo P75.

karpio

ps. ladna tabelka? :)