Re: Wyjmowalna kieszen na HDD?

Autor: Leslaw Frydel (lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 05 Apr 1996 - 00:17:32 MET DST

rkrol_at_mysza (Robert Krol) wrote:

>Szkola Nauk Scislych (J. Gorecki t.277) (SNS_at_alfa.ichf.edu.pl) wrote:

>: Czy ktos moglby mi udzielic odpowiedzi na nastepujace pytanie:
>: - Ile kosztuje, i gdzie mozna kupic wyjmowalna kieszen na HDD,
>: oraz czy do takiej kieszeni mozna wstawic dowolny dysk (3.5",
>: EIDE, IDE)?

>Do kieszeni mozesz wlozyc dowolny dysk jaki ci sie tylko zamazy nie wazny
No nie zabardzo! Wloz stara 40-ke ! :)
>jest jego standart. Wazne jest tylko aby miec wolne miejsce 5.25" w
>obudowie. Kupic kieszen mozna praktycznie w kazdym wiekszym sklepie
>komputerowym ewentualnie na gieldzie.
>Ceny kieszeni wachaja sie od 35 do 100zl.

Mialem nie przyjemne doswiadczenie z kieszenia ADAX'a
Nagle ni z tad ni z owad zaczela sie palic! Az dymek z obudowy poszedl!
Musiale wietrzyc przez caly dzien!Poszedl taki ukladzik na zlaczu!
A co do kieszeni OPTIMUSA to ma chyba ze 3 standardy i zaden do siebie nie
pasuje!
Wiec sie zastanow do czego potrzebujesz i czy druga osoba lub inny komputer
bedzie miala ten sam standard! Pasowanie fizyczne nie ma znaczenia!
OPTIMUS inaczej podlacza kabelki (jak to w OPTIMUSIE) :) i tu jest pies
pogrzebany!
Pozdrawiam Les!
ps.A ja uzywam ADAXA i jak wymienie(ta spalona) to na ADAXA!

--
   _/      _/      _/            _/   _/    Leslaw Frydel