Re: Kupa dupkow -- ile masz lat

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 04 Apr 1996 - 19:10:02 MET DST

macias_at_phys.uni.torun.pl (Maciej Pilichowski) wrote:
>Hej,
>
> Tak btw. najpierw przeczytajcie sobie list Grega, a pozniej te nastepne
>followupy. List Grega jest ok, jakby sie ktos pytal.
>
> A teraz...
>
>Sluchajcie wszystkie lajzy.

powiedziala lajza :))))

>To jest lista o PC, a nie o imieninach u Cioci,

co ty nie powiesz ......

>ile kto ma lat i czy lepsza sa lody malinowe, czy orzechowe.

wiesz co ? ludzie sa dla komputerow czy komputery dla ludzi ?
jak ktos ma ochote sprawdzic kto sie interesuje PC-tami (tu przedzial wieku)
wiec ma prawo do umieszczenia pytania i otrzymania odpowiedzi. jasne ?
sprawa dotyczy ludzi czytajacych PC'ta , wiec jest z PCtem zwiazana.
chciales, masz uzasadnienie urzadzania imprezy na czesc imienin cioci. O ! .

>Dwa -- to ze ktos sobie czyta peceta via news, to nie znaczy e tylko tak
>jest osiagalny. Poszlo 40 listow via mail o bardzo bogatej tresci tylko
>dlatego, ze ktos mial ochote dowiedziec sie wieku ludzi na liscie.

No i dobrze. zapisujac sie na liste jedoczesnie zgadzasz sie z zasadami
na niej panujacymi. nie podoba sie ? znajdz se inna liste.

>milego dnia zycze

co y nie powiesz ......

>hej
>
>PS. A spory o systemach byly jakby ktos nie zauwazyl nt zwiazany z
>komputerami.
>
>--
>Maciej "MACiAS" Pilichowski

co chcialem, powiedzialem (wyrazilem swoja opinie). chcecie
to ciagcie te dyskusje dalej, ja to ignoruje :)))))

ps: ludziu ktory robisz te ankiete. jak juz masz jakies podsumowanie
    przyslij je na liste :) chyba wszyscy chcemy wiedziec kto czyta
    nasze listy :)