Re: Sound card for OS/2

Autor: DARIUSZ PILAREK (Dariusz.Pilarek_at_vscht.cz)
Data: Thu 04 Apr 1996 - 17:28:52 MET DST

> Wycinam bez czytania wszystkie postingi na temat "Karty muzyczne"
> bo ani sie na tym nie znam, ani nie chce znac, a do moich celow
> w zupelnosci mi wystarcza moj stary SB Pro, chcialbym jednak
> zwrocic uwage OSiarzy (tych ktorzy o tym jeszcze nie wiedza)
> na karte PAS16 (ProAudio Spectrum 16), ktora jest JEDYNA karta
> dzwiekowa pozwalajaca na rownoczesny dostep zarowno aplikacjom
> DOS (z windoze wlacznie) jaki i OS/2 czyli MMPM. Ta karta to
> praktycznie dwie na jednej - SB Pro (hardware compatible)
> i wlasciwy ProAudio 16 bit. Ma tez SCSI (co prawda wolny,
> [...]

Odnosnie kart muzycznych i OS/2 polecam http://wvnvaxa.wvnet.edu/~hrieke
oraz http://psych.colorado.edu/~rsmith/sound-boards.html (dostepne z
poprzedniego adresu), gdzie sa opisane problemy wspolpracy OS/2 i roznych
kart oraz sposoby ich rozwiazania.

Pilar

--
  Dariusz Pilarek                                        (pilarekd_at_vscht.cz)