Re: Sound card for OS/2

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 03 Apr 1996 - 15:49:43 MET DST

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:

Hej,

: Wycinam bez czytania wszystkie postingi na temat "Karty muzyczne"

Jak ten list tez wytniesz, to mi nie odpowiesz, buuuu :-)

: na karte PAS16 (ProAudio Spectrum 16), ktora jest JEDYNA karta
: dzwiekowa pozwalajaca na rownoczesny dostep zarowno aplikacjom
: DOS (z windoze wlacznie) jaki i OS/2 czyli MMPM. Ta karta to
: praktycznie dwie na jednej - SB Pro (hardware compatible)
: i wlasciwy ProAudio 16 bit. Ma tez SCSI (co prawda wolny,

No dobra, ale ta karta pozwala grac jednoczesnie np. dwa razy w trybie PA16,
czy tez jedna sesja gra sobie na bracholku a druga na PA16?

milego dnia zycze
hej

PS. Tak sie tylko pytam, bo mi na razie SB i nie Pro styka.

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski
ul. Chodkiewicza 12b/5